środa, 7 listopada 2012

Newsy + Zdjęcia część 1




Prezent od fanki z UK :)



MTV EMA

Głosuj na swój ulubiony zespół!


Zostały już tylko 2 koncerty Evanescence w Wielkiej Brytanii, a potem.. Potem już niestety koniec tej ery.
Co Wam się w niej podobało, a co nie?
W miarę długa, za krótka?
Poniżej wstawiamy część pierwszą zdjęć z dotychczasowej ery :)

Zdjęcia do albumu:

















What You Want:







My Heart Is Broken






\



MTV EMA 2011:







Sesja w studio/backstage:
















All eyes on Evanescence






The Tonight Show
(Daniel Radcliffe i Vanessa Hudgens)






(Długość posta chyba w porządku)

Zapraszamy do częstszego odwiedzania bloga i zostawiania komentarzy! :)
(Wszyscy mogą je dodawać)


8 komentarzy:

  1. Will jak słodko wyszedł ;D Świetna notka, podoba mi się ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniec ery... Tak smutno to brzmi. Miejmy nadzieje, że Amy szybko się weźmie za nową płytę :D Chociaż możliwe, że jeśli Ev wygrają na mtv EMA, jakoś ich to zainspiruje :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Album super i ogólnie ekstra tylko, że ... dla mnie krótko może dlatego, że zabrakło Polski w miejscach które odwiedzili, miejmy nadzieję jak wspomniała osoba powyżej szybko wezmą się za nową płytę ( chociaż słysząc wypowiedzi Amy jakoś nie wydaję mi się ;c ) nawet widziałam gdzieś spekulacje, że Evanescence nie nagra już nowej płyty itp. myślę, że to przesada... CZEKAMY NA SZYBKI POWRÓT !
    POLSKA CZEKA !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutne to ,że nadchodzi koniec trasy koncertowej...Tyle nadziei ,że Evanescence jednak się w Polsce pojawi.... Jednak wierzę ,że nasz kochany zespół odpocznie i zacznie pracę nad nowym albumem! :) Podobało mi się wiele podczas tej ery...Wspaniałe koncerty,wywiady,różnorodne gale,wiele konkursów.... Wszystko. :)
    Notka super,z niecierpliwością czekam na kolejną!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia świetne, ale to "koniec ery" tak smutnie brzmi ;< Już mało mnie obchodzi to że nie było ich w Polsce... Byleby nadal grali i pozostali w tym samym składzie. Mam nadzieję, że ta "przerwa" będzie krótka ;( Ogólnie to jestem ciekawa dlaczego tak ma się stać... Cóż. Pozostało tylko mieć nadzieję że szybko Evanescence powróci na scenę ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Czkam na nowy post! Ma się znaleźć na tej stronie natychmiast!:DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas leci zdecydowanie zbyt szybko... Mam nadzieję, że szybko zabiorą się za nową płytę no i, oczywiście, może pomyślą o przyjeździe do Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że tak przerwa nie będzie taka długa jak między TOD a Evanescence (2006-11). Mam nadzieję, że odpoczną i nagrają nową płytę. I żeby do Polski kiedyś przyjechali <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj innych użytkowników.