czwartek, 15 listopada 2012

Poznaj gitarzystę Evanescence

      






            Chcesz wiedzieć więcej na temat gitarzysty Evanescence Troy'a McLawhorna? Troy przysiadł, aby odpowiedzieć na parę waszych pytań i żeby dać wam wyczerpujące informacje! Przeczytak i zobacz, co ma Ci do powiedzenia.
1. Jaki jest Twój ulubiony kawałek do grania na scenie?
- Teraz byłoby to The Change lub Disappear. Zawsze lubiłem The Change, ponieważ ta piosenka na żywo jest bardzo dynamiczna i możesz zobaczyć fanów 'odpływających' gdy daję kopa i czujesz tą moc. Disappear jest jedną z nowych na setliście i włożyliśmy w to trochę pracy, więc wersja na żywo jest odrobinę inna niż ta, którą zaarangażowaliśmy na album. Mamy z tym mnóstwo frajdy.

2. Kiedy i jak zyskałeś swoją pierwszą gitarę?
- Moja pierwsza gitara, na której zacząłem uczyć się grać, była mojej mamy, klasyczna z nylonowymi strunami gitara akustyczna. Tato kupił ją dla niej, ale ona nigdy naprawdę na niej nie grała, więc skonfiskowałem ją dla siebie. Było naprawdę ciężko zagrać na niej rockowe kawałki, ponieważ szyje tych gitar są naprawdę dzikie, więc znalazłem w miejscowym sklepie muzycznym gitarę i nakłoniłem moich rodziców do kupienia jej dla mnie. Był to Lotus i miał ciekawy kształt pudła rezonansowego choć była ogromna. Wciąż ją mam, ale musiałem po części ją rozebrać wieki temu, więc od lat nie nadaje się do grania.

3. Jeśli nie przyłączyłbyś się do zespołu, jak myślisz, co byś teraz robił?
- Cóż, to ciężkie pytanie. Zawsze czułem się komfortowo i szczęśliwie na plaży lub w pobliżu wody. Jeśli nie zostałbym muzykiem to pewnie bym robił deski surfingowe w sklepie surferskim lub coś w tym stylu albo bym prowadził wynajm nart gdziekolwiek.

4. Kto zainspirował Cię, aby zostać muzykiem?
- Myślę, że była to moja rodzina. Moja mama była muzyczną fanką i edukowała mnie na temat dobrej muzyki od kiedy tylko sięgam pamięcią. Jest rockmanką, a jej ulubionym zespołem jest The Beatles. Mój tato był rockmanem wcześniej. Mówią, że uwielbiałem 'Iron Man' Black Sabbathu, a mój tato grał to w aucie jako 8 kawałek. Pamiętam, że byłem bardzo młody, co jest śmieszne, ponieważ mój syn uwielbiał tę piosenkę gdy miał około 4 lat i wciąż ją uwielbia. Pamiętam, że mój tato uwielbiał muzykę country. Uwielbiał artystów takich jak Willy Nelson, The Dark Ridge Boys, Johnny Cash i tym podobne. Jego tato był gitarzystą. Pamiętam go grającego na gitarze, gdy byłem mały. Mój drugi dziadek był ewangelistą w zespole i nagrali album, który myślałem, że był świetny! Nie umiałem wyjaśnić jak oni umieścili swoje głosy na plastikowym dysku lub jak radio w samochodzie działało. Jak byłem mały myślałem, że są tam mali ludzie grający muzykę, haha. Z jakiegoś powodu zawsze interesowała mnie muzyka. Kiss było wielkim wpływem, gdy byłem młody i myślałem, że chcę grać na perkusji jak Peter Criss, lecz perkusja jest duża i droga, więc rodzice nigdy mi jej nie kupili.  Wtedy po raz pierwszy usłyszałem Van Halena i wiedziałem, że chcę być gitarzystą. Eddie Van Halen jest facetem, który naprawdę włączył przełącznik we mnie.

5. Czy są miejsca, w których jeszcze nie byłeś, a chciałbyś odwiedzić w ramach trasy koncertowej lub wakacji?
- FIDŻI!!!!!!!! Tak bardzo chcę się tam udać i zatrzymać się w jednej z tych małych chatek na wodzie. Po prostu się obudzić z rana i spaść z łóżka wprost do oceanu. Pójść ponurkować i zjeść owoce morza. Jak mówiłem, jestem wodną osobą. Mógłbym być instruktorem pływania na Fidżi.


    Co sądzicie o Troyu? :) Czekamy na opinie!

2 komentarze:

  1. Wspaniały człowiek,gitarzysta... Bez niego Ev byłoby inne....Uwielbiam go! :) Notka super.
    Z niecierpliwością czekam na niespodziankę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wodny Troy ;3 A tak przy okazji też marzę o wyprawie na Fidżi...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Nie używaj wulgaryzmów i nie obrażaj innych użytkowników.